10 april

13 april 2015 - Hua Hin, Thailand

Het is vrijdag en dan is het Thais streetfoot festival. We gaan dus eten in het resort bij een Thai en moeten op de grond zitten , schoenen uit :)

Het is al laat en donker maar gezellig. Eerst vragen aan de kok naast het buffet of het niet te spicy is en dan proeven maar, mmm lekker.

We worden getrakteerd op Thaise dansers en muziek, mooie madammen vinden de jongens !

Achteraf gaan we naar de markt , elke vrijdag- zaterdag en zondag avond is het craftsmarkt. Souvenir jacht ? Vooral een jongen van 10 jaar die met zijn glasflessen stapelen bewondering oogst intrigeert Yannick. Ook nadat hij achterna gezeten wordt omdat hij geen vergunning had om op de markt te staan en snel weg kon lopen. De 2 volgende dagen had hij ineens wel zijn vergunning:)

Margot en ik lieten in een lokale beautyparlor een voetmassage doen. Voor een paar uur 60 minuten lang verwend worden. In de Barai de spa van het hotel is alles duur maar amper een paar honderd meter verder is het spotgoedkoop en venzeer genieten, misschien nog authentieker want de hagedissen lopen tegen de Neonverlichting ophoog, binnen zorgt de electrische fan en airco voor de nodige verkoeling en al staat er Amerikaanse country op ( in de wagens en taxis trouwens ook) het is toch authentiek en leuk. We bereiken het Nirvana en kunnen er goed mee lachen terwijl de jongens gaan shoppen voor een stoere pet voor Yannick. Die pet en hij worden de volgende dagen onafscheidelijk want mama ze is SWAG !

1. Chris:
    16 april 2015
    Tof zeg,waarom heeft Margot geen tijgertje meegebracht want dat heeft ze nog niet en ...prettig speelkameraadje voor Aiko en Kenzo.
    Veel tijgerlikjes van make en peter.