Zuid Afrika 2020

25 februari 2020 - Laax, Zwitserland

20 jaar getrouwd, de laatste jaren veel ellende en altijd met de paarden bezig. Ik wou nog eens een gezinsreis maken buiten Europa, iets onvergetelijks net als de Usa trip of Thailand of Mexico, Jordanie , UAE of Cuba.

De kinderen zijn nu grote tieners , niet meer de schattige kids uit de lagere school. Ze hebben nu over alles een mening en commentaar. De zoektocht naar die ultieme bestemming verliep niet zonder slag of stoot. Margot opperde Hawaii, mama ging aan de slag om iets in elkaar te boksen maar stuitte op een njet van Kurt en Yannick, te weinig te zien. Vervolgens kwam ik af met Tanzania en Zanzibar maar die optie was te duur. KENIA dan maar maar dan een groepsreis voor de veiligheid . Het kon de voorkeur van MARGOT wegdragen maar Yannick wou Zuid Korea , Japan of Canada. De 2 eersten waren wat betreft klimaat en beste reistijd niet geschikt en het coronavirus in Zuid Korea wou ik niet gaan oplopen. Voor Canada heb ik ook alles weer uitgestippeld met een reisbureau maar veel steden en muggen deden ons afzien van de trip. 2 alternatieven Kenia en Zuid Afrika bleven over , de keuze was moeilijk .Beiden staan op mijn bucketlist maar ik ben Yannick en Kurt gevolgd en we beslisten op 24 februari uiteindelijk om met een groep leeftijdsgenoten de sprong te wagen en te gaan voor Zuid Afrika . Er wacht ons een boeiende reis  , een vermoeiende reis en voor de kids een eerste kennismaking met het Afrikaanse continent. Op 25 juli vertrekken we voor 15 dagen, het aftellen kan beginnen!

1. Inge:
    26 februari 2020
    Oh lala dat wordt fantastisch mannekes !!! Aftellen maar 😉👍😘😘😘
  2. Karin:
    26 februari 2020
    Uitkijken naar een magische reis !